Biseri sa časa


...Kontrolni zadatak na času  stručnog predmeta.

Tišina, čuje se samo šum okretanja papira.
Odjednom, neko viknu:
″Profesorka, skroz sam se izgubio! Mogu li da dođem do Vas? ″
″Dođi. Samo, hoćeš li moći sam ili da pošaljem nekog da te dovede? ″;
 pita ga šaljivo.


...Čas Organizacije građenja

Radi se grafički rad iz oblasti mrežnog planiranja.
(Treba crtati krugove, a skoro niko od učenika nema šestar)
Ipak nekako se snalaze, vrte se novčići, niču krugovi na papiru.
Kad je već razdelila sav metalni novac, profesorka začuje ponovo pitanje:
″Profesorka, imate li 5 dinara?″
″Ljudi,  ne dajem ja džeparac danas″, odgovara kroz smeh ona.


...Veliki odmor je pri kraju.

U školsko dvorište, pored grupe učenika, žurno ulazi profesorka.
Neko je zapita:
″Mora li baš danas da bude pismeni zadatak? Ima li neki drugi termin? ″
(Znaju oni da je to najavljeno i da je bila priprema, ali, opet, što da ne probaju.)
″Ima″, odgovara im profesorka, a oni u glas:
″Stvaaaaarno? Kada?″

″U avgustu!″ 


Proslava mature

Proslavu poslednjeg nastavnog dana za učenike završnog
razreda organizovala je većina srednjih  škola.  U nekima
su maturanti nosili majice određene boje (po odeljenjima),
sa natpisom po izboru. Učenici jednog razreda (iz ….škole)
imali su majice sa porukom:
ZVAĆE  MAMA! 

A na majici koju je (u istoj boji) nosila njihova razredna,
pisalo je:
MAMA  NIJE  ZVALA!




Čas....Statika
Učenik radi zadatak na tabli.
Primetivši da nekoliko učenika ne prati,
profesorka kreće ka njihovoj klupi  i želeći da im skrene pažnju, kaže:
„Imam neki osećaj da ćemo se videti u avgustu“;
aludirajući na popravni ispit.
Na to će jedan od njih:
„Šta, i Vi, profesorka idete u Sutomore“?!


Čas: Praktična nastava

Obrađuju se tesarske veze. Učenici crtaju crtež.
Profesor ide od učenika do učenika i objašnjava vežbu.
Zastaje kod jednog i pita:
„A gde je naslov“?
„Naslov ću na kraju“.(?!)








Čas…


Ispravak kontrolnog zadatka.
Nekolicina učenika nije radila kontrolni. Navodno su baš tog dana bili bolesni. Znaju oni da profesor ima (opravdane) sumnje u te iznenadne jednodnevne „viroze“.
Pred kraj časa najhrabriji od njih pita profesora:
„A kada  mi  radimo zadatke za ocenu“?
„Čim ih rešim“, odgovara profesor.
Opšti smeh u razredu.
 Svima je jasno da će zadaci biti „specijalni“.






Čas…
Čas  vežbanja.
 Profesor:
"Isti primer, isti zadatak, samo drugi primer"!(?)

Čas…







Učenik izlazi  pred tablu da odgovara i  okreće se prema profesoru. Iz prvih redova neko povika:
''Okreni se prema sanatorijumu, da te svi vide ''!

(naravno da je mislio na auditorijum)

Čas…



Profesorka vrši pripremu za   kontrolni  koji sledi i
proziva učenika da  pokuša na tabli samostalno  da
 uradi zadatak.
Međutim ništa se ne dešava, učenik ni reč da prozbori.
Posle nekoliko minuta  tišine začuje se profesorkin glas:
''Dakle  imam sliku, ali nemam ton.''




Čas…

Profesorka radi zadatak  na tabli. Želeći da učenicima bude potpuno jasna problematika, ona piše to što joj oni sami diktiraju.

I tako čuje se od nekolicine:

“ B(e) na treći puta h(a) kroz dvanaest više”…

U jednom trenutku neko kaže:

“A sad malo Vi sami radite, profesorka”!




Čas...:

Obrada novog gradiva. Profesorka govori, piše po tabli, objašnjava, ali, negde iz poslednjih klupa,  čuje se žamor.

“Aman, ljudi, bez priče! Ne mogu da vičem, već me i grlo zabolelo”, utišava  ona đake.

“E pa tako vam je to kad mnogo pričate”, kaže mudro učenik.















Čas...: Statika I otpornost materijala

Kontrolni, oblast težište. 

Potegli  smo  neke veze (samo  psssst...) da bi sa vama podelili  ova "rešenja" 








Bilo je još inspirisanih:



Isti izvor  prenosi reči profesora:

"Čim računski dokažu gde je težište ovih preslatkih crteža životinja, želje će biti ispunjene"!  











Čas...
Profesorka objašnjava novo gradivo. Iz zadnjih klupa se čuje zvuk
štucanja, pa opet isto, a zatim smeh učenika.
„Mogu li da izađem?“ pita učenik.
„Naravno da možeš, ali pred tablu! Koji si ti ono broj u dnevniku“?
Zbunjeni učenik prilazi tabli, stane i zabrinuto gleda u profesorku
iščekujući pitanje.
A ona polako okreće listove prozivnika  i pita:
 „Jesi li prestao da štucaš? E, ako jesi, onda možeš da se vratiš na mesto“.
Naravno da je prestao.
(Samo što se malo smrz’o u međuvremenu.)













                         A kad nema lenjira može I stolica...










Čas (priprema za pismeni zadatak)


Učenik: ” Šta se dobija kada se uradi jedan zadatak tačno”?
Profesor: “Pa dobiju se najlepše želje za sledeći pismeni“.






Čas (srpski jezik)

Profesorka govori o proširivanju rečenica i daje primer:
“Evo, rečenica: Gledala sam izlazak Sunca, može da se formuliše
kao: gledala sam Sunce kako izlazi.
Da vidimo sad vas. Na primer: Video sam tuču navijača, biće kako”?
Učenica ćuti.
“Pa, hajde, polako”, kaže profesorka, “Videla sam izlazak Sunca,  
je: videla sam Sunce kako izlazi, znači : videla sam tuču navijača,
 biće: videla sam navijače”…
“A, da”, kaže učenica, “videla sam navijače kako izlaze”!







Čas.

(Nastava gramatike, vežbaju se  vrste  reči)
Učenik izlazi pred tablu i dobija rečenicu za analizu:
Pas je jurio veoma brzo za mačkom.
Profesorka pita učenika: "Šta je pas"?,
"Pa, životinja, profesorka"!!!!


Isti čas.

Drugi primer:
Išao sam na izlet s drugom.
Došavši nekako do predloga  s(a),
učenik na pitanje profesorke šta je s kao vrsta reči,
odgovara: "Slovo"!







Čas (Primena računara)...

Svi crtaju u AutoCAD-u. Na monitorima se pojavljuju osnove
objekta. Vežba se šrafiranje.Odjednom se čuje povik:
„Aaaa, izlila mi se boja“!
Učenik iz susedne klupe:
„E nikad od tebe dobar moler“!






 





Kraj časa...

Razgovaraju profesorka (stručnog predmeta) i učenik.

Učenik: „Jedan Vaš bivši učenik može to da mi pokaže,
družim se sa njim, a on je pao kod Vas na popravni“.
Profesorka: „Kako se zove“?
Učenik: „Marko“.
Profesorka: „ Ne sećam ga se baš najbolje“.
Učenik: „ Eee profesorka, tako ćete Vi i nas da zaboravite brzo“.
Profesorka: „Koliko sam ih oborila, ko će se svakog setiti

..............

Nedoumica:
Da li je bolje da Vas se profesori sećaju,
ili ne?!






Razredni čas...

Razredna: „ Petre, ti opet u petak nisi bio u školi“?!
Petar: „Vodio sam baku kod lekara“.
Razredna: „To mi  već treći put kažeš, izvini, ali
to meni  liči na neistinu“.
Petar: „Potpuno ste u pravu, i mi u kući mislimo
da je baka malo hipohondar“!




    
Na kontrolnom

Profesor: -Ko se to stalno okreće?!
Učenik: -Zemlja!
Profesor: -Ko je to rekao?
Učenik: -Galileo Galilej




 

Preneli smo iz Blica, za Vas:




Kako đaci prepričavaju lektiru


 




Čiča Gorio:

Ćale penzos ima dve ćerke koje ga ne poštuju ni dva odsto
jer misle da je ljakse. On sve što ima šteka i daje njima,
a njima nikad dosta. Na kraju, kad nije imao odakle da im
nabavi pare, on pukne i rikne.

Proces:

Tipa uhvate drotovi bez razloga i maltretiraju ga kroz celu
 knjigu i na kraju ga zeznu do koske.


Nečista krv:

Tipa ožene starijom ribom. On provali da je ona u šemi sa
njegovim ćaletom, što ga ubaci u bedak. Cela knjiga je s-(biiip)-s,
samo tako.

Romeo i Julija:

Romeo i Julija su Žabari iz Verone i oni se smuvaju. Međutim,
matorci su im veoma zeznuti i uopšte se ne gotive jer rade isti
biznis, ali su u različitim ekipama (kao Verona i Kjevo).
Strah im je da ih ne provale i da im ne ukinu kintu, pa se viđaju
tajno. I tako na 50 strana oni kao nešto kriju i jedno drugom
pričaju kako se vole. Na kraju, jednom prilikom upadnu u loš
trip i roknu se.




                        .................

Razredni čas (pravdanje izostanaka)






Čas (matematika)

Centar kruga UPISANOG u trougao nalazi se van trougla!
........
KRUG je ravna figura PRAVOG oblika!









Čas (statika)




1 comment: